ای حضرت مهدی (عج) دل بی تاب ندارم

خرید بک لینک
بسم الله الرحمن الرحیم

این جمعه هم ................ ( 293 )

ای حضرت مهدی (عج) دل بی تاب ندارم

چون منتظرانت نگهی ناب ندارم

مگذار شیاطین همه گویند که من هم

در شب شده ام ساکن و مهتاب ندارم

دریاب دراین میکده قلب و نگه ام را

آقا بخدا مثل تو ارباب ندارم

( صلوات )

چه خوب است دل بگوید صادقانه...

ما را در سایت چه خوب است دل بگوید صادقانه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 12:44

صفحه بندی